19. mai 2009

mandlid lõigati ära

Mul pole elus olnud probleeme mandlitega (vähemalt arvasin ma ise nii) Ei valutanud nad kunagi ega paistetanud üles. Kuid üks arst arvas teisiti. Ta nimelt väitis, et mul on krooniline mandlipõlentik ja need tuleb ära lõigata, et nad kogu organismi tasapisi ja järjepidevalt ei mürgitaks. Olgu, lasingi siis ära lõigata..

Ei saanud arugi, kui oligi juba lõikus läbi, ei midagi hirmsat ega kardetavat. Esimesel päeval süüa ei antud ja ilmselt ei oleks ka saanud, kuna kõri oli nagu üks suur haav, mille vaatlemine nõuab tugevat närvi. Teisel päeval toodi palatisse körti ja jube kanget kohvi. Kört läks alla, kohvi ei joo ma eriti kuskil, eriti siis veel palatis. Muuseas rääkima saab hakata kohe peale op-i, see on parim viis paranemiseks nagu mu arst ütles. Häälepaelad on ju alles :)

Kolmas päev oli üks hullemaid. Võtsin selleks puhuks ka ühe valuvaigisti.

Viiendal päeval ilmnes paremal pool mingisugune liigliha taoline moodustis, mis tegi hirmsat valu kui midagi sinna vastu juhtus minema. Leiutasin mooduse, kuidas süüa nii, et kogu neelatav mööda vasakut kõrikülge alla jookseks - väga lihtne, pea tuleb lihtsalt vasakule kallutada neelates. Eriti lahe oli seda teha avalikes söögikohtades :)

Liigliha piinas mind vähemalt nädal aega. Hull on see, et valu lööb kõrva ja hambasse, nii et terve pea pool valutab. Õnneks möödus see iga kord u minuti jooksul.

Kuna neelamine oli üpris piinarikas koos oma kaasnähtudega, siis oli lihtsam sülitada. Ja sel ajal eritub sülge tavalisest mitu korda rohkem. Tänaval valmistas see mõningat piinlikkust..

Kahe nädalaga paranesin päris hästi. Kui end eile arstile näitasin, ütles ta rõõmsalt, et nüüd võite juba tahedamat toitu sööma hakata ja valuvaigistid ära jätta. Ma ei hakanud talle ütlema, mida ma kõike sõin selle aja jooksul ja vaigisteid võtsin ainult kahel korral..

Nii, et kui kellegil seisab ees see väike lõikus, mis kestab u 12 min, siis karta pole midagi, ainult võita!

Kommentaare ei ole: